Група дослідників з Лабораторії біомедичної техніки при Університеті Кейо, на чолі з професором Дзюніті Усіба, розробила інтерфейс «мозок-комп'ютер», за допомогою якого користувачі онлайнового ігрового всесвіту Second Life зможуть контролювати свого віртуального персонажа силою думки. Тепер, щоб розвернути аватара, направити його в той чи інший бік, не потрібно натискати кнопки або рухати мишкою. Досить просто уявити собі бажану дію.

Реалізувати на практиці технологію, поява якої була давно передбачена фантастами, розробникам вдалося за допомогою спеціального шолома, начиненого електродами і приєднаного до електроенцефалографа. Він аналізує активність у кортикальній зоні головного мозку, що відповідає за рухи, і передає сигнали в комп'ютер, який, у свою чергу, перетворює їх в команди, передає «Утро.ру».

Зрозуміло, потенціал технології зовсім не вичерпується її використанням в ігрових продуктах. За словами вчених, їх винахід може виявитися корисним для людей з обмеженою рухливістю. У перспективі таку технологію можна буде застосовувати в протезах, управляти якими людина змогла б майже так само, як і здоровими кінцівками.

Спасибі за Вашу активність, Ваше питання буде розглянуто модераторами найближчим часом

651