"Таємний кабінет Сергія Ейзенштейна" - так називається виставка малюнків одного з основоположників російського національного кінематографа, яка відкрилася у п'ятницю в Палаці фестивалів на набережній Круазет в Канні.

Представлені на виставці твори відкривають публіці нову, раніше невідому грань справді унікального і різностороннього таланту Ейзенштейна, відзначив на церемонії відкриття експозиції президент 59-го Каннського Міжнародного кінофестивалю Жиль Жакоб.

В експозиції зібрані шість десятків малюнків - лише незначна частина того величезного художнього спадку, який був залишений Ейзенштейном. Більше 5 тисяч його робіт зберігаються нині в Російському державному архіві творів літератури і мистецтва, за участю якого була підготовлена виставка в Канні, повідомляє РІА «Новини».

За словами директора архіву Тетяни Горяєвої, яскраво виражений в багатьох представлених на виставці малюнках еротизм характерний для російського авангарду початку ХХ століття - епохи, коли Ейзенштейн тільки починав працювати в жанрі малюнка.

Пізня його творчість сповнена нових мотивів, вона стала одним із засобів художнього самовираження талановитої натури і здобула високу оцінку знавців, які відзначають майстерність і самобутність автора. Не випадково один з малюнків Ейзенштейна відтворено на програмі каннського фестивального конкурсу "Особливий погляд".

Крім малюнків на виставці представлені також унікальні архівні фотографії, на яких ми бачимо класика російського кіно за роботою, а також кадри з його відомих на весь світ фільмів "Броненосець "Потьомкін", "Жовтень", "Олександр Невський", "Іван Грозний", кожний з яких став подією в історії не тільки російського, але й світового кінематографа.

Спасибі за Вашу активність, Ваше питання буде розглянуто модераторами найближчим часом

579