Один з найбільших у Литві постачальників послуг кабельного телебачення Cgates оголосив про призупинення мовлення «Першого балтійського каналу», який переважно ретранслює російський «Перший канал». Про це повідомляє LRT televizija.

Причиною став випуск передачі «Людина і закон» від 4 жовтня. На думку литовської сторони, в ній були спотворені події січня 1991 р. у Вільнюсі, коли радянські війська штурмом взяли телевізійний центр.

У заяві представника компанії Cgates вказується на те, що зміст передачі, можливо, порушив литовські закони. Трансляція припинена до того моменту, поки «Перший балтійський канал» не роз'яснить ситуацію.

Послугами Cgates користуються понад півмільйона людей.

Нагадаємо, у січні 1991 р. у Вільнюс увійшли радянські війська. До того моменту пройшов майже рік з моменту проголошення литовською владою виходу з СРСР, однак Москва це рішення не визнала. У підсумку 13 січня під час сутичок протестуючих мешканців Вільнюса з військовими загинули 14 людей, близько 600 отримали поранення.

ForUm

Спасибі за Вашу активність, Ваше питання буде розглянуто модераторами найближчим часом

275